Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
ABD Sanayi Üretiminde Rekor Artış: Nisan’da %0,7 Yükseliş
- Emre Arslan
- 15 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
CHP lideri Özel 3 ilde vatandaşlarla buluşacak: Görevden alınan il başkanına da destek verecek
- Emre Arslan
- 23 Haziran 2026
- 2 min read
- 0